Általános Szerződési Feltételek2017-11-30T19:08:51+00:00

Általános szerződési feltételek

A jelen ÁSZF tartalmazza a https://allatiparadicsom.hu oldalon, annak aloldalain található és működtetett internetes áruház (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

A Webáruház címe:

https://allatiparadicsom.hu

A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

Tulajdonos neve: NLN Animal Food Kft
Székhely címe: 6800 Hódmezővásárhely, Csillag utca 42
Adószám: 26097998-1-06

Ügyfélszolgálat/Áruház/Fizikai bolt adatai:

Bolt címe: 6800. Hódmezővásárhely, Bakay utca 16

Telefon:+36-30-910-6829 (normál díjszabású)
E-mail: info@allatiparadicsom.hu

Az általános szerződési feltételek elfogadása

  1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
    2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.

A megrendelés lépései:

1. A kosár használata
2. A megrendelés összeállítása
3. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
4. A megrendelés elküldése
5. A megrendelés visszaigazolása

A webáruházban csak regisztrált felhasználók vásárolhatnak. A regisztráció az első vásárlás leadása közben is elvégezhető az email cím és jelszó megadásával. A későbbiekben a felhasználó a felhasználói fiókba bejelentkezve megtekintheti a megrendelése állapotát, a korábban leadott rendeléseit, illetve módosíthatja az adatait. A felhasználói fiók törlése kérhető a központi email címen.

A felhasználó a megrendelés leadásával elfogadja jelen Általános Szerződési Feltételeket és az Adatvédelmi nyilatkozatot, amelyet ide kattintva tekinthet meg.

Az adásvételi szerződés létrejötte:

  1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
  2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

A termék lényeges tulajdonságai

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain. Amelyik terméknél fel van tüntetve, hogy “A szín eltérhet a képen láthatótól!” ott a termék színe eltérhet a képen láthatótól, minden más paraméterben megegyezik a képpel és a termékleírással. A felhasználó a megrendelés leadásával tudomásul veszi azt, hogy ez ilyen megjelöléssel (“A szín eltérhet a képen láthatótól!“) ellátott termékek színe eltérhet, és az eltérő színből adódó utólagos reklamációt a webáruház tulajdonosa nem fogadja el. A felhasználó természetesen élhet az elállási joggal, és terméket visszaküldheti 14 napon belül de a termék visszaküldésének díja a felhasználót terheli.

Árak

A Webáruházban közzétett árak bruttó árak.

Kiszállítás, személyes átvétel

1. A szállítási határidő a megrendelést követően maximum 10 munkanap. Amennyiben a 10 munkanapon belül nem lehetséges a kiszállítás, úgy arról a webáruház a megadott elérhetőségek valamelyikén a lehető leghamarabb tájékoztatást ad, ebben az esetben a vásárlónak lehetősége van elállni a vásárlástól.
2. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.
3. Kiszállítást a Magyar Posta végzi. A futárszolgálat hibáiért a webáruház, az eladó nem vonható felelősségre.
4. A házhoz szállítás díja sávos árazással történik, a mindenkori szállítási költség függ a termékek összsúlyától. A szállítási költség megtekinthető a rendelés leadása előtt.
5. Személyes átvétel előre egyeztetett időpontban Hódmezővásárhely, Bakay utca 16 szám alatt.
6. Hódmezővásárhely területén a kiszállítás ingyenes, a kiszállítást ebben az esetben a Szolgáltató végzi. A kiszállítás pontos időpontját előre egyezteti a Vásárlóval.

Lehetséges fizetési módok

1. Személyesen a Hódmezővásárhelyen kiszállított termékek esetében
2. Előreutalás
3. Bankkártyás fizetés a Barion segítségével (részletes tájékoztató IDE kattintva)

Elállási jog

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében vásárló a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

Az elállási jog gyakorlati menete nem élelmiszer termék esetében: a terméket a használata előtt eredeti csomagolásában kell visszaküldeni. Amennyiben az elállás jogának oka nem szavatossági vagy garanciaigény, úgy a termék visszajuttatásának teljes költsége a vevőt terheli.

Szavatosság és garancia

A termékek esetében az eladó webáruház felelősséget vállal, hogy a termékek egyes oldalin feltüntetett paramétereknek a termékek megfelelnek, és a webáruház tulajdonosának és üzemeltetőjének tudomása nincs a termékek esetleges rejtett hibájáról.

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

  1. Személyes bejelentés
    A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgálta
    tónál (Szolgáltató címe). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
    – a vásárló nevét, címét,
    – a termék megnevezését, vételárát,
    – a vásárlás időpontját,
    – a hiba bejelentésének időpontját, – a hiba leírását,
    – a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
    – a kifogás rendezésének módját.
    Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.
    A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.2. Írásban történő bejelentés
    A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Szolgáltató címe) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (Szolgáltató email címe ).
    Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: – a vásárló nevét, címét,
    – a termék megnevezését, vételárát,
    – a vásárlás időpontját,
    – a hiba bejelentésének időpontját,
    – a hiba leírását,
    – a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

A szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az ÁSZF-et egyoldalúan módosítsa. Az új ÁSZF hatályba lépését megelőzően 10 nappal tájékoztatja az oldal látogatóit.

x

GDPR rendelettel összhangban tájékoztatni szeretnénk, hogy a weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. Az Elfogad-ra kattintva ön engedélyezi, és elfogadja ezt.

A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban, illetve az oldal alján található GDPR ADATVÉDELMI KÖZPONT linkre kattintva.

Elfogadom Elutasítom